Isnin, 19 April 2010

baru sedar..

ai.. rini sy berlari sampai ke tahap limit.. tapi tu la.. tu pun x cukup tok masuk dalam quota..
kena la pumping.. ai ai.. hampir pitam oh.. nasib baik.. ai bleh tahan lagi la badan tu daripada jatuh ke lantai..
tgk la sedara ritu mati sebab over weight.. walaupun sedara dia dah nak masuk 50.. bese la.. ayah anak bongsu..
baru la nampak yang ktorg ni mmg nampak sentiasa sihat.. sebab high blood pressure x de, kencing manis x de cuma satu la.. genetic ktorg salu kna heart attack.. tu yang takut tu sampai lari pun x igt yg diri sendri dah penat.. jatuh pun bape kali tah..
lepas jatuh tu la pula.. teringat cam ne kna training Polis kat Victoria Institution. ai dlu sy boleh lari 5 round pusing sklh.. ni round tasik 4 round mesti leh punye.. jogging la.. then pumping 20.. then kawat.. cam ne la leh tahan dlu.. ai makin lemah eh sy..  leh kata jln sekejap je la jogging lebih skit kt tasik td.. mungkin sbb minum air 3 gelas je ke pagi td..
ok la.. ai.. kepala rase ringan je.. darah jln la katakn.. walaupun badan penat... hehe..
so.. nk aktif kn otak.. jogging eh.. badan penat tp otak aktif.. sng nk stdy kn..

1 ulasan:

nadiahzakaria berkata...

aish
tough gak exercise tu
terer2 :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...