Ahad, 13 Jun 2010

rumah kena pecah.. huhu..

ai cam ni cite nye..
balik je rumah.. tiba2 mak tegur la..
ai peti harta karun tu bukan dah susun ke time kuar ritu? 
padahal isi cd je kt situ..


aku pun ternampak la ade pasu pecah kn..
ai.. aku dah debar2 dah.. ni x kn ribut datang mari ni.. ai ai..
aku pun ternampak la.. ade bonjol sebalik tingkap..
ade org nyorok ke ek? ke angin x berenti tiup..
ade org lupe tutup tingkap ke.. mak dh berdebar2 dah.. ni siyez..
selak je.. pergh.. terkopak grill rumah haz..
hebat gile.. ayah pun try la tolak kn.. uish siut..

keras gla owh.. grill ni.. kuat gak org ni..
sampai kecai cement tu.. mantap siut.. sampai polis datang.. huhu...
bila buat kajian dan panggil conan.. (polis)
di lapor kan di pecah gune hi jack keta..
so korg ati2 la.. ai.. rumah keras mana pun.. ade je alat nk pecah..
kalu x leh pcah dia guna atap.. ai ai..
patut la aku lagi suke rumah kecil2..
dah sedar tu kan.. ai.. 
cek la kat atas.. bilik aku ok je..
laptop baru aku ok gak.. tp masuk je bilik master bed room.. 
berterabur barang2 kt situ.. pergh..
mak aku dah nak pengsan dah.. nasib baik aku sambut..
sume dah kena kuar dah..
emas hilang.. turun temurun nye barang.. abis lenyap gitu je..
ai x dapat la bakal isteri aku nak pakai kan.. huhu..

tapi satu la.. huhu.. dia pandai wo pilih..
yang ori dia amik.. tgk yg bawah tu..
x ori tu.. ai dia x amik tu.. hebat2..
smggu x de rumah la katakn.. cicin sume amik.. 

tgh ikhtihar la ni.. huhu..
mengharap pencuri pulang balik kn barang2 tu..
sampai kul 5 polis selesai kan siasatan
amik gambar je pun.. ngn soal siasat..
sdih siut.. sram gak nk tinggal kn mak aku sorg2


4 ulasan:

hanaani berkata...

eyt haz..serius ke?
byk x rugi?
haz ngn fmly g mne mse pncuri msok?
huhu scary..tp kte dlu lg scary..
msok blik kte tyme kte tdo lak tu..
BILEK SAYA SAHAJA!
huhu

hazarul berkata...

serius..
byk gak la.. emas sume ilang..
oo.. cam ne awk taw dia masuk bilik awk je.. huhu..

hanaani berkata...

owh..sbb pintu bilik still bkunci..then xde kesan n brg kne amek kat ruang tamu..n tmpat laen..
tp purse kte pon dy x amek..dy amek hp je..xtaw la knp

hazarul berkata...

rase itu.. pencuri baru nk mula tu..
hehe.. baru dapat ilmu pukau..
ai.. x nak tamak amik skit2 je..
huhu..
ai.. lewat gak eh online?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...