Sunday, May 23, 2010

mimpi lagi rini..

rini mimpi lg..

ni sbb haz pikir byk sgt la ni.. sma ada nk pakai ke x baju pink ni.. huhu..

tp mimpi tu telah mengajar sesuatu la.. 

walaupun bagaimana luaran yg anda dah tukar.. tetapi yang dalam masih sama..



begini mimpi nya..

dalam satu masa.. kat kelas.. aku bermimpi aku menjadi ketua kelas..

tapi satu je la.. len dari ari len aku pakai baju pink..

pink tu.. x penah2 pakai.. kelas tu suasana riuh gila.. cikgu ada pun..

aku pula dah segan nk tgur.. yla pakai baju pink.. lama2 bengang la..

makin kuat2.. sampai la.. aku jerit kat dorg.. senyap!!! cikgu ade kt dpan tu weyh!!

aku teringat lagi aku siap kasi jari telunjuk kat member sambil cakap..

"weyh ko x puas ati ngan aku ke?" mmg dorg senyap la.. aku cek lagi skali..

aku pakai baju pink lagi ni.. kerja aku sebagai ketua kelas x terjejas kerana luaran..

oleh sebab tu.. aku azam.. mggu dpan kanarazu.. buka plastik baju pink tu.. huhu.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...