Thursday, May 26, 2011

Bakal University





















alhamdulillah.. Sampai juga masa nya saranan ckg untuk daigaku itu.
Ish siyez.. pagi tu aku da x leh tdo da.. se awal2 kul 530am da bangun..
sume pasal 930am perjumpaan. bagus juga bergini. Supaya yg pergi ke Jepun ni pass tanpa reunion.
 Nak crita pasal reunion ni.. Peruntukan untuk kami reunion sudah tiada.. maka.. sesiapa saja yg gagal
untuk menghabis kan 2 tahun dan grad.. dia harus mengunakan duit sendri.. huhu.. mmg abis la..
kna bljr all out la..
Nak cakap pasal reunion kat jepun pula.. dgr la sensei ckap.. time dia buat contoh ayat hanya kerana.. (..bakara ni..) keluar lak cite pasal kawan dia.. kawan dia da nk buat ronbun(thesis).. n time tu dia kna antar hari tu..
oleh kerana kelewatan sudah pada hari itu.. dia mengambil keputusan tok anta esok.. nah amik ko..
esok nye dia anta.. ckg tu x nak amik... kesan nye.. dia x dapat grad.. dan sholarship dia pun di lupus kan.. wa.so jadi la ayat kerana satu hari lewat anta, x boleh grad.. kibishi(strict) juga jepun..


Berbalik balik kepada cerita University tu.. haha.. byk cite lak..
kna tggu la kan giliran.. dlu masuk ramai2.. ni masuk sorg2.. huh.. sy dapat yg last..
mmg tension la.. sbb daitai(kebanyakan) yg kuar masuk dapat U yg dia nak.. hoho..
Debar2 da.. Ritsu ada lagi ke x.. huhu.. Then sampai je giliran aku.. mmg sume da abis la aku paling last..
time tu dia tanye.. apa ciri2 U yg awk nk masuk.. kata la yg ade kt kyoto..
npe? sbb dia x crowded cam TOKYO..
then sensei tu ckp.. la KYOTO pun bandar cam KL la.. hoho..
nampak sgt men ckp je.. haha.. tp mmg pun KYOTO tu.. cam kl
tapi hidup dia murah skit da dari tokyo.. leh kawin awal.. tp calon nye? xde.. huhu..

aku Diberi pilihan untuk masuk ke RITSUMEIKAN dan KINKI daigaku..
aku mmg pilih jauh dari TOKYO.. kyoto ibarat bandar lama..
taw kt mne ritsu? tu pilihan no 1 aku.. dari tokyo pergh.. 8 hours.. tu jam tu.. 3 jam sbb dia nek train laju kot.. :D


2 comments:

burhan al-hilmi said...

aduhai bro..byk nye penggunaan bahasa jepun dalam entri ni..xfhm aku..

ape2 pun good luck taw :)

hanaani said...

hehe tahniah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...