Thursday, January 27, 2011

new task..

hari ni... dapat lagi satu task dari band apple..
men lagu jepun baru pula.. hehe..
ai.. nampak cam mencabar.. kui3.. kita tgk dan lihat je.. yosh!
tajuk lagu asu he no tobira.. i wish..
erm.. x cadang nk men piano tp~
nk try sumthing different pula la.. men violin lak.. hmm.. kna cari org nk ajar ni.. hoho

Thursday, January 20, 2011

tdo x cukup.. mimpi ngeri..

mimpi datang lagi.. hoho..
kali ni seram2.. ai pape pun dia ibarat nk alam tdo tdak alam sbnr tidak..
alam2 antara tu la..
ketika satu pagi.. pagi tu ada kelas kul 9:30..
Jam baru menunjukkan jam 6:30am..
So solat jap tdo la.. time tu la mimpi paling pelik skali..
termimpi satu event.. dok intai satu bilik ni..
cam ada orang.. yla member tgh tdo lagi..
asal ade lampu terbuka pula..
lalu ku brani kan diri tok mendekati ruang kecil tu..
time tu ade bomoh kut..
dia buat jampi pe tah.. then de hantu kuar..

Thursday, January 6, 2011

a week gone~

pagi tadi. Punya la kelam kabut nk siap2. yela kata bus kul 7 je ada...
so mmg sampai terus tdo kat surau.. wohoo..
1st one to sleep in surau.. hehe..
then mimpi la.. uish.. seram pun ada. nampak la diri sy yg gelap. huhu..

Wednesday, January 5, 2011

disneyland

ai.. ritu skit2 je upload.. byk lagi gambar..
so ni tunjuk tok disneyland je.. byk juga.. hehe

Monday, January 3, 2011

percutian 2010

saban hari saya tidak menulis akhirnya dapat juga 
menyambung semula blog saya..
yep2.. saya ingin mencerita kan ttg percutian kami di Hong Kong.
yela akhir taun ni.. byk negara yg tgh winter kan..
nak gi europe.. pergh sejuk.

Ok la.. nape hong kong?
kat Hong Kong ada la sedara.. So sbb tu la taun ni ke Hong Kong

rumah sedara kat taikoo shing rd

hari pertama.. ke disneyland
entrance disneyland

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...